Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Μια ακραία χώρα...

Έχω μπροστά μου δύο κείμενα.Έχω μπροστά μου όλη τη νεοελληνική παράνοια.Κι έχω μπροστά μου το λόγο που θεωρώ ότι εκείνη η σοσιαλιστική στροφή της χώρας στις αρχές της δεκαετίας του '80 έκανε τελικά μεγάλο κακό,γιατί χάθηκε μια για πάντα η ευκαιρία να αλλάξει ετούτη η χώρα.Κι αυτό είναι κάτι που εγώ προσωπικά δεν θα το συγχωρήσω ποτέ ούτε στον Παπανδρέου ούτε στο λεγόμενο προοδευτικό χώρο.
Όπως είπα μπροστά μου έχω δύο κείμενα: Και τα δύο είναι από ντόπιους δηλαδή Αιτωλοακαρνάνες αρθρογράφους.Το μεν πρώτο επιχειρηματολογεί από μια ακροαριστερή προφανώς σκοπιά περί του πως ο Ομπάμα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με το Μακέιν!Μα το Βούδα έτσι λέει.Ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά και ότι εμείς οι ξερόλες Έλληνες που είμαστε και ακραιφνείς αριστεροί θα δώσουμε τα φώτα μας στον κόσμο και θα αποκαλύψουμε τη διεθνή συνομωσία.Τώρα πως ένας γιος κάποιου που λεγόταν Χουσείν,είναι μαύρος(ή σχεδόν), έχει το όνομα Μπαράκ και έχει μεγαλώσει στην Ασία, είναι ίδιος με έναν redneck της παλιάς φρουράς με θητεία(και σύλληψη) στο Βιετνάμ και όλα τα κατάλοιπα που μπορεί να κουβαλάει ένας υποψήφιος που μπορεί να χάσει από ένα μαύρο, πραγματικά σταματάει ο νους του ανθρώπου.Εκτός κι αν βάλεις μπροστά το επιχείρημα για τις θέσεις και των δύο για τη τρομοκρατία...Όπου πρέπει να δεχτείς ότι τρομοκράτες δεν υπάρχουν αλλά τους κατασκεύασε όλους η Αμερική...Τώρα ότι κάποιοι θέλουν να δουν όλο τον κόσμο ένα μεγάλο χαλιφάτο με τις γυναίκες στη θέση και τους άπιστους στα τέσσερα (ή και το αντίστροφο) προφανώς δεν λαμβάνεται υπόψιν...
Πάω στο δεύτερο κείμενο:Αυτό έρχεται από το άλλο άκρο της παράνοιας της νεοελλάδας.Πρόκειται για το πόνημα ενός ανθρώπου που βλέπει πίσω από όλα όσα ακούγονται για το ρόλο μοναχών,πατέρων και γερόντων τη συνομωσία κατά του έθνους.Κατά της Ελλάδας...Το διαβάζεις και σούρχεται να φωνάξεις για όσους υπερασπίστηκαν τα ιερά και τα όσια της πατρίδας.Πότε όμως;Όταν δεν ξέρεις ότι οι πρώτοι πατέρες αποκαλούσαν την αρχαία ελληνική σκέψη "ανίερη νόσο των Ελλήνων".Όταν δεν ξέρεις πόσο στενά με τους διάφορους Βαγιαζίτ και τους διάφορους Πορθητές αγκαλιάστηκε κάποτε η θρησκεία για να υπερασπιστεί τα κεκτημένα της...Και να έρθουμε σήμερα αιώνες μετά και ακόμη να μαθαίνουμε μύθους και ακόμα να μην μπορούμε να γίνουμε ένα δυτικό κράτος.Όμως εδώ νομίζω ότι είναι και το σημείο που ενώνει και τις δύο τάσεις και τα δύο κείμενα που σας έχω παρουσιάσει(χωρίς να θέλω να ασχοληθώ με το ποιος τα έχει γράψει).
Ήταν ποτέ η Ελλάδα δυτικό κράτος;Και η Δεξιά και η Αριστερά θέλησαν ποτέ η Ελλάδα να ποτιστεί με τα απόνερα του Διαφωτισμού αφού τον ορίτζιναλ δεν τον έμαθε ποτέ;ΔΕ νομίζω...
Και για όσους έχουν αντίρρηση κάνω μια πρόβλεψη:Μεθαύριο στο Αγρίνιο έρχονται καλεσμένοι της Αστροφυσικής Εταιρίας δύο σπουδαίοι αστροφυσικοί για διάλεξη.Πάτε στοίχημα ότι θα τους ζητηθεί καμιά ομολογία πίστης όπως και στο πρόσφατο παρελθόν σε άλλο επιστήμονα;Και πάτε στοίχημα ότι θα αναλωθεί η συζήτηση στην ύπαρξη του Θεού πίσω από όλα, μέσω του νέου ρέυματος του Δημιουργισμού που τόσο βολικά έχει κυκλοφορήσει από την τόσο βολικά μισητή Αμερική;Μόνο που υπάρχει μια λεπτομέρεια:Εκεί πριν το Δημιουργισμό διδάχθηκαν τουλάχιστον κάποιοι την Θεωρία της Εξέλιξης.Εδώ όχι.Καλοί μου άνθρωποι.