Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Μάλλον πάμε για σέρβις...

Ανακοίνωσις.Χμκχμ(καθαρισμός λαιμού)

Δια κάποιον ανεξήγητον λόγον ω άνδρες Αθηναίοι τούτο το προσωπικόν ημερολόγιον-ιστολόγιον έχει βαρέσει μπιέλαν.Κοινώς δεν ημπορώ ούτε να ανεβάσω φωτογραφίες,μηδε(και ουδέ)βίδεα(εκ του βίντεον).Ως εκ τουτου καλοί μου άνθρωποι και καθόσον δεν είμαι-ούτως ειπείν-προπάτορας και περί τα ηλεκτρονικά δια να μην είπω ότι δεν σκαμπάζω nothing,θα παραδώκω(να ούμε)την μπλογκιά σε ένα μάγκα και τσίφτη φιλαράκο να δει ποιος την φλόμωσε στο παράσιτο(λέμε).
Έχω μιαν μικράν υποψίαν πως έχω φάει φόλα αλλά τι σημασία έχει αυτό μπροστά στην αιωνιότητα;Τι είναι ο κάβουρας τι το ζουμί του;Όλα είναι ατμός...
Αν δεν καταλάβατε όλη αυτή τη διακωμώδηση έχω ένα τεχνικό προβληματάκι που δεν μου επιτρέπει και πολλά-πολλά με τις αναρτήσεις.Ας είναι.Θα κοιτάξω να το διορθώσω αν γίνεται και θα επανέλθω.
Αμήν.Αν δεν γίνεται θα επανέλθω αλλιώς.Να κλείσω αποκλείεται, ειδικά τώρα που άρχισε η καλύτερη περίοδος της ζωής μας.