Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

H γκίνια του να είσαι από τούτο το νομό

Καλοί μου άνθρωποι ξανά γειά σας.Είναι ίσως από τις λίγες φορές που το θέμα που αναφέρεται ο τίτλος θα πιάσει ένα μικρό μέρος μόνο του κειμένου.Θα καταλάβετε παρακάτω το γιατί.Ο τίτλος ασφαλώς αναφέρεται στο γνωστό κείμενο που εξέδωσε ο δικηγορικός σύλλογος κάποιων από το Μεσολόγγι το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ κινείται σε επίπεδο γηπεδικό.Να καταλάβετε,στο ξεκίνημά του λέει "16 Σεπτεμβρίου 2008,μεγάλη μέρα για το Αγρίνιο"!!Κι αν δεν καταλαβαίνετε το χιούμορ γιατί τίποτε δεν έγινε εκείνη τη μέρα ε,αυτό ακριβώς εννοεί ο λάκης(από το αγγλικό τυχερός...) που το συνέταξε.Περίπου πως χάνει η ομάδα σου κι έρχεται ένας φίλος και σου λέει "καλά τα πήγατε";Ε, κάπως έτσι.Πράγμα δηλαδή που γράφεται μόνο μέσα σε ουζερί και λίγο πριν το λιώσιμο.Αλλά όπως λέει κι ο τίτλος είναι αρρώστια να είσαι από δω τριγύρω.Εν πάση περιπτώσει αύριο θα πάω στη συνέντευξη τύπου που θα δοθεί και θα σας έχω περισσότερα για το θέμα.Σαν σχόλιο όμως κρατείστε αυτό που είπε κάποτε μια σπουδαία μορφή του Αγρινίου-πολύ πιο καλλιεργημένη από το συντάκτη του εν λόγω κειμένου-ο Μπάμπης ο Μπαλάσκας:"Αν το Αγρίνιο είχε θάλασσα εμείς έχουμε τέτοια γκίνια που θα είχαμε γεννηθεί στο Καρπενήσι"!!
Φυσικά θα επανέλθουμε έτσι για να βγει το άχτι μας,γιατί αν περιμέναμε από τονΑγρινιώτικο δικηγορικό σύλλογο να απαντήσει...καλά,μακριά που νυχτώσαμε.Έβγαλε μια ανακοίνωση που μου θυμίζει κάτι μεθυσμένους(ρε τι έχω πάθει με τους φίλους αλκοολικούς σήμερα)που τους βρίζουν πετώντας τους από το μαγαζί και όταν τους λένε μετά τα μπινελίκια"και μην ξαναπατήσεις εδώ" ΤΟΤΕ παρεξηγιούνται.
Αλλάζω τάχιστα θέμα γιατί έχει και ματς η τι βι και παίζει η ομάδα που πονάει το Νικολακόπουλο με τον καλό Γεωργιανό Τιμούρη με τη ωραία τη μούρη.Ξέρετε τη γνώμη μου για την ιστορία.Επιγραμματικά δεν έχω κανένα σεβασμό γι' αυτή.Το αγαπημένο μου παράδειγμα είναι η πιο γνωστή μορφή της Αγγλίας για τον μέσο Έλληνα και Ευρωπαίο.Διαφωνεί κανείς ότι είναι ο Βασιλιάς Αρθούρος;Ε, για να ξέρετε υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι δεν υπήρξε ποτέ!!Μάλιστα δύο σπουδαίοι και σεβαστοί ιστορικοί της Αγγλίας θέλουν να διαγραφεί από τα βιβλία ή να περάσει σαν ένα μυθικό πρόσωπο...Κι εγώ τόσο πολύ σεβασμό έχω για την ιστορία.Στο όνομά της άλλωστε έχουν ειπωθεί τεράστια ψέματα.(Να βλέπεις δηλαδή τον Παττακό να εγκαινιάζει τα γραφεία οπαδών μιας ομάδας κι εσύ μια ζωή να ακούς ότι η χούντα ήταν, λέει, με άλλη ομάδα...).Έτσι λοιπόν και σε αυτό το πλαίσιο, μόλις αδειάσω θα σας πω τη γνώμη μου για τα αρχεία σχετικά με τον Εμφύλιο και την τότε κατάσταση, καθώς και το τότε Μακεδονικό θέμα, που διαρρέονται σε γνωστές εφημερίδες με σκοπό να μάθουμε σιγά σιγά τη ΣΩΣΤΗ ιστορία.Προσεχώς κοντά σας...