Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Γύρισαν τα παιδιά από τις διακοπές τους...

Αν κάτι μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι είναι η ψευτοεπανάσταση.Μου ήρθε κι εμένα στο προσωπικό μου ταχυδρομείο τούτη η "εκστρατεία" που κάνουν κάποιοι τρόμπες της μπλογκόσφαιρας(τι φλώρικη έκφραση Παναγία μου...)για να κατεβούμε λέει κάτω από τα σπίτια μας και να μη φύγουμε από κει αν δε φύγει το ΔΝΤ! Το ποιος θα πληρώσει μετά τους δημοσίους υπαλλήλους δεν το λένε...
Και το χειρότερο είναι ότι όλα αυτά τα κυρίζια έλειπαν για διακοπές και γύρισαν ορεξάτα... Η διεύθυνση για να δείτε το καραγκιοζιλίκι ειναι η παρακάτω και σας παρακαλώ αν έχετε σκοπό να ακολουθήστε να μου το πείτε να πάω από άλλο δρόμο.Ρε τι πάθαμε μόλις ήρθε ο Σεπτέμβρης θυμήθηκαν όλοι τις...δράσεις τους.Μέχρι τώρα έλειπαν...Άντε να δούμε και τα πρώτα πανώ,τις πρώτες καταλήψεις τα πρώτα ντου...
Σημειώστε το λέει ο Αλητάρχης:ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΠΕΙΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΙΤΣΑ.
Δείτε και γελάστε με το νέο "κίνημα":      

http://www.youtube.com/watch?v=-tLNYUzxSZk