Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Η απαράδεκτη μουσική τους...Και η δική μου

Δεν με νοιάζει η...κουλτούρα κανενός αν μου τρυπάει τα αυτιά

Χτες το βράδυ κοντά εκεί που μένω είχα την ατυχία να έχει γάμο ένα μέλος ευαίσθητης κοινωνικά ομάδας(είμαι πολιτικά ορθός ο κιαρατάς).Αφήνω στη άκρη όλο το πανηγύρι και το ταρατατζούμ που κάποιοι το θεωρούν αναγκαίο φολκλόρ(είναι όταν δεν παντρεύονται 14χρονοι γιατί αυτο ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ όπως και το να μένει έγκυος μια 16χρονη με το ζόρι...).
Αυτό που δεν αντέχω είναι η μουσική σε αυτές τις περιπτώσεις.Μια απαράδεκτη ηχορρύπανση από έναν ατελείωτο καρσιλαμά και μια εφιαλτική και κακόηχη μουσική που θυμίζει έρημο έξω από τη Δαμασκό.Βέβαια κάποιοι κουλτουριάρηδες θα πουν ρε φίλε μην την ακούς!Μα δεν την ακούω!Με βάζουν με το ζόρι να την ακούσω στις 2 το πρωί γιατί είναι η κουλτούρα τους(@#%$$%^$#)!
Τέλος πάντων κι επειδή δεν με ξέρετε καλά πάρτε ένα τραγουδι καλό και παλιό.Είναι Judas Priest πριν από 30 χρόνια και όχι και τόσο σκληρό.ΕΓΩ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑ και αυτη γουστάρω.Αλλά δεν την βάζω στη μάπα κανενός με το πρόσχημα ότι είναι η κουλτούρα μου!(%^%#^&*%&^^^%)Αυτά είναι μπινελίκια...
Δώστε βάση.