Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Επανόρθωση σε μια παλιά ανάρτηση...

Αφορούσε στον Μπάμπη το Χριστόγλου του Σπορ Εφ Εμ

Με πήρε τηλέφωνο ένας νεαρός πριν που μου είπε ότι λέγεται Χριστόγλου.Μικρό όνομα δεν μου είπε στην αρχή,μετά μου το είπε.Μου είπε ότι όσα έχω γράψει για τον Μπάμπη τον Χριστόγλου είναι ανακρίβειες και πως ούτε υπάλληλος στο Σεφ υπήρξε(απλά είχε αδερφική σχέση με παλιό προπονητή),ούτε ποτέ είχε πρόβλημα το μαγαζί του(αποδείχτηκε από έρευνα αργότερα και από επανόρθωση που έκανε το υγειονομκό σύμφωνα με τα στοιχεία που μου μεταφέρουν),ούτε έγινε παραγωγός γιατί έδωσε χώρο από δικό του κτήριο(ήταν ένας χώρος που νοίκιαζε με τους υπόλοιπους που ίδρυσαν το σταθμό).Δεκτόν.Σέβομαι τη συγκίνηση εκείνου που μίλησε φορτισμένος,αν και μετά ακολούθησαν πολλά τηλέφωνα.Το κείμενο που είχε γραφτεί έχει κατέβει.Ο υποφαινόμενος είναι δημοσιογράφος αλλού και έχει αυτό το μπλογκ για τα προσωπικά του.
Με πήραν άλλοι που πάνω στο δίκιο που ένιωθαν να τους πνίγει είπαν πολλά.Με πήραν κι άλλοι που είπαν διάφορα που δεν θα ξανακάτσω να ακούσω.Όταν τόσοι πολλοί λένε ότι έχω άδικο εγώ επανορθώνω.Πρέπει λοιπόν να ζητήσω συγγνώμη για ότι ανακριβές γράφτηκε.
Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ποτε πως περνάνε όσα γράφω από τέτοιο μικροσκόπιο
Τέλος κανείς δεν δικαιούται να βρίζει μέλος της οικογένειας κανενός,ούτε γραπτώς ούτε τηλεφωνικώς.