Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Διαλέγει κόντρα ο Σταμάτης με το ΚΚΕ και το Νικάκη;Έχει κανένα νόημα αυτό;

Να γυρίσουμε και σε κανένα τοπικό..

Μέρες έχω να γράψω κάτι για τα τοπικά και θα το κάνω με ένα ζήτημα που με παραξενεύει.Δεν ξέρω τίνος ιδέα είναι να πολωθεί η παράταξη Σταμάτη με την αντίστοιχη του Νικάκη.Είδα όμως ένα δελτίο τύπου που εξηγούσε το γιατί δεν ψηφίστηκε στην παλιά ¨δημαρχιακή" ο Νικάκης που αυτοπροτάθηκε,γεγονός πρωτόγνωρο εδώ και χρόνια.Η εξήγηση του δελτίου είναι πάνω-κάτω ότι "δεν δίνουμε καμιά θέση σε αυτούς που δεν πίεσαν την δημοτική αρχή όσο έπρεπε".Νομίζω ότι αυτό είναι τουλάχιστον προσβλητικό για το Νικάκη ειδικά, αλλά και για παλιότερους σαν τον Αλεξάκη και άλλους.Έχω δε την αίσθηση ότι πάει η τοπική Ν.Δ.να διεκδικήσει από το ΚΚΕ τον ζωτικό αντιμνημονιακό-λαϊκό χώρο( και από την Αριστερά γενικότερα).Αν πρόκειται περί αυτού θα είναι άλλο ένα κολοσσιαίο λάθος...Και δεν ξέρω καν αν το έχουν πάρει χαμπάρι πολλά στελέχη του παλιού ειδικά μπλοκ από την παράταξη Σταμάτη.Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι έχει αποφασιστεί μια κατα μέτωπον επίθεση όχι στο σύστημα ΠΑΣΟΚ ή Μοσχολιού.Εμένα μου φαίνεται σαν μια πολιτική επιλογή πιο θεμελιώδης που αγνοεί τι είναι το Αγρίνιο....Η πρώτη απάντηση Νικάκη είναι χαρακτηριστική...