Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Συμφωνώ με το Λευτέρη, κάποιος ξεκατινιάζεται...

Μόνο ελπίζω κανένας να μην κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.

Λευτερ' δεν περιστρέφεται όλος ο κόσμος γύρω από εμάς.Και όταν ρωτάς "τίνος είναι ιδέα αυτό" ή λες "δεν ξέρω αν το έχουν καταλάβει αυτό κάποιοι(παλιότεροι)από την παράταξη" δεν σημαίνει ότι κάνεις κουτσομπολιό ή πολιτική κατινιά.Σημαίνει ότι έχεις εντοπίσει μια αναντιστοιχία πολιτικής σε ένα χώρο ή, εν πάση περιπτώσει, διάφορες τάσεις να πολεμάνε(;) για τον ίδιο(;) σκοπό.Αυτό έλειψε τώρα,Λευτέρ' να φυλαγόμαστε τι θα πούμε τους επόμενους μήνες γιατί στις εκλογές υποστηρίξαμε δημοσιογραφικά(ή δημοσιοσχεσίτικα)τον ένα ή τον άλλο.Ο τελευταίος που θα έχανα τη φωνή μου,πάντως,θα ήμουν εγώ γιατί,βρε αδερφέ,δεν έχω αλλάξει και πενήντα μετερίζια στη ζωή μου.Άσε που πολιτικά όλοι ξέρουν ποιον χώρο κόνταρα πιο πολύ- από την εποχή της Πολιτείας ακόμα.Αλλά πλέον είμαι Αντι-Αντι-Μνημονιακός.Δηλάδή είμαι απέναντι στην όλη αριστεροδέξια παλαβομάρα του να καεί το σύμπαν και να έρθει ή ο Τσε(είναι νεκρός από χρόνια, το ξέρω και αυτό δεν αλλάζει...)ή ο Σαμαράς!
Ειδικά,δε, στην περίπτωση του Αγρινίου το να πηγαίνεις κόντρα στο ΚΚΕ ή στο 13% των πρόσφατων εκλογών,μου φαίνεται παράξενο όταν έχεις τραχανά απλωμένο με τη δημοτική αρχή.Αυτό έγραψα.
Τώρα για τίμιους και άτιμους ή για όσους γυρνάνε γύρω απο το Δημαρχείο αυτά,είναι κατινιές.Εγώ ούτε τις παρέες μου άλλαξε,ούτε γραφείο,ούτε θέση,ούτε δουλειά.
Σίγουρα κατινιά είναι να τσουβαλιάζεις με μόνο κριτήριο που δούλευε ο καθένας τους τελευταίους μήνες.Ειδικά όταν όλοι μας έχουμε συγκεκριμένο αριθμό θεμάτων να θίξουμε και έχουμε και σαφή προτίμηση σε πολιτικές και πρόσωπα.
Όλοι γνωστοί είμαστε...Εννοείται!
Άκου λέει "σε παίρνουν στο λαιμό τους"...Ελπίζω Λευτερ' να μην ανοίξουμε κανένα σήριαλ τώρα γιατί θα είναι το τρίτο που θα έχω τις τελευταίες μέρες και βαρέθηκα να ξηγιέμαι με όλο το πολιτικο-κοινωνικο-θρησκευτικό φάσμα.Τέλος να πω ότι, καθαρά δημοσιογραφικά, το ότι υπάρχουν αντίθετες απόψεις ακόμη και στην Πανδημοτική Πρωτοβουλία, για τη μη παραχώρηση θέσης στο Νικάκη θα μπορούσα εύκολα να το δέσω με ένα "σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μου".Το αν θα είχα δίκιο ή άδικο δεν είναι της παρούσης αφού δεν κάνω τέτοιο "άμεσο" ρεπορτάζ σε κάποιο μέσο.