"Δυόμιση χιλιάδες χρόνια από το Μαραθώνα
Ίσως οι διατατικές και το κολάν του Γιώργου να μας έκαναν να εστιάσουμε σε λάθος πράγματα αλλά ο μαραθώνιος που έγινε προχθές για τον δυτικό κόσμο είχε μια ξεχωριστή σημασία.
Βλέπετε εδώ, εμείς, μετά το ΟΧΙ που είπε κάποτε ο Μεταξάς εξακολουθούμε να λέμε καμιά πενηνταριά ΟΧΙ στην καθημερινότητά μας, αλλά καλά θα ήταν να θυμηθούμε γιατί ο κόσμος όπου πέρασε ο Διαφωτισμός και όπου κυριάρχησε ο Δίκαιος Λόγος πάνω από τη θρησκοληψία και τον μυστικισμό, γιατί αυτός ο κόσμος εξακολουθεί πεισματικά να μας επικαλείται παρόλο που εμείς οι ίδιοι του έχουμε πολλάκις εξηγήσει ότι δεν γουστάρουμε ρε παιδί μου…
Το άλλο που πρέπει να θυμόμαστε είναι πως και γι΄αυτή τη νίκη όπως και για τις μεγάλες ήττες υπάρχουν μύθοι που δεν σταμάτησαν ούτε κι από το Χριστιανισμό. Λέγεται λοιπόν ότι:
· Ο Φειδιππίδης καθώς επέστρεφε από τη Σπάρτη διηγήθηκε ότι στην Αρκαδία τον συνάντησε ο θεός Πάνας και του εξέφρασε το παράπονο του, ότι οι Αθηναίοι δεν τον τιμούν όσο πρέπει, παρότι ο ίδιος αγαπάει τη πόλη τους και θα το απεδείκνυε. Οι Αθηναίοι διηγόντουσαν πως κατά τη διάρκεια της μάχης άγριες κραυγές ακούστηκαν και σκόρπισαν το τρόμο στους Μήδους σπέρνοντας πανικό στις γραμμές τους. Η λέξη πανικός ετυμολογείται από τον Πάνα. Αργότερα οι Αθηναίοι έχτισαν σε μια σπηλιά στην Ακρόπολη ένα ιερό προς τιμή του τραγοπόδαρου ποιμενικού θεού.
· Ο Πλούταρχος, στο έργο του «Θησεύς», αναφέρει ότι πολλοί Αθηναίοι είδαν να ανοίγει η γη μπροστά τους και να ξεπροβάλει ο Θησέας από μέσα της κυνηγώντας τους Πέρσες. Ακόμα πολλοί είδαν τον ημίθεο Ηρακλή με το ρόπαλο του να ανοίγει τις σειρές των Ανατολιτών.
· Από τη φαντασία των αρχαίων μαχητών δεν έλειψε η θεά Αθηνα με το άρμα της, η θεά Αρτεμις με το τόξο της και η θεά Εκάτη(βρε τι μας θυμίζει αυτό με μια γυναίκα μέσα στη μάχη…).
· Ο Παυσανίας αναφέρει ότι πολλοί Αθηναίοι είδαν και ανθρώπους άγνωστης ταυτότητας(!) να πολεμούν δίπλα τους. Πολλοί είδαν να πολεμάει δίπλα τους ένας χωρικός με άροτρο και να θερίζει τους Πέρσες. Αυτόν τον άντρα τον τίμησαν οι Αθηναίοι μετά τη μάχη και, επειδή δεν ήξεραν το όνομά του, τον ονόμασαν Εχετλαίο (εχέτλη ονομαζόταν η λαβή του αρότρου).
Γιατί όμως τα αναφέρω σήμερα όλα αυτά; Γιατί θα πάτε να ψηφίσετε κα μακάρι να ψηφίσετε για τους σωστούς λόγους και όχι για το παραμύθι που σας ποτίζουν. Γιατί όσοι δεν δέχονται το δίλλημα των εκλογών από την άλλη λένε ότι θα ψηφίσουν κατά των «ξένων». Γιατί από το 1830 που είμαστε ελεύθεροι τα μισά χρόνια είμαστε σε χρεοκοπία επίσημα. Γιατί έχουμε χρεοκοπήσει μέχρι τώρα 5 φορές εν μέσω εθνικού διχασμού, εμφυλίων, πολέμων και με το μισό πληθυσμό(την Αριστερά)στις φυλακές. Γιατί, όμως, ποτέ δεν κάναμε τώρα σαν τις χήρες στο κρεβάτι. Γιατί ποτέ δεν τόλμησαν εκπρόσωποι του κατ’ εξοχήν αστικού κόμματος να το παίξουν απέναντι στο τραπεζικό σύστημα και να αποκαλούν τους αντιπάλους τους «τοπικούς εκπροσώπους του μνημονίου» την ώρα που τάζουν της Μιχαλούς. Γιατί ως έθνος χάσαμε τον προσανατολισμό μας επηρεασμένοι από μια ρητορική που λέει «ας γίνουν όλα στάχτη για να αλλάξουν όλα». Γιατί ο κόσμος δεν θυμάται πια… Αλλά και γιατί ο κόσμος δεν είναι κορόιδο…Γιατί δεν θα μας πουν κάποιοι με το ζόρι πότε θα καταστραφούμε!