Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Μιας και βρήκαμε καινούριο κοσκινάκι Λευτέρη μ'

Kαι όπως λες και συ "για τελευταία φορά"(μέχρι την επόμενη)...

Πρέπει να σου πω ότι χαίρομαι που τα ίδια είναι ίδια και τα αλλότρια, αλλότρια.Κανένας μας δεν διαβάζει για τον εαυτό του στα ρημάδια τα αλλότρια οπότε καλώς το ξεκαθάρισα,όπως και συ.Τώρα κατά τα λοιπά χαίρομαι που είναι φίλος σου ο Σταμάτης και το ξέρω ότι είναι δημοκράτης και καλό άτομο.Κατ' εμέ δεν έκανε για δήμαρχος πράγμα που δεν είναι και για πεθαμό.Επίσης, ναι, πρέπει να σου πω ότι ΜΟΝΟΣ σου πάλεψες το θέμα με το Πλατυγιάλι γιατί την είχες ψυλιαστεί, αλλά αυτό δεν με κάνει εμένα παπαγαλάκι των 1500 θέσεων εργασίας.Εγώ είχα πληροφόρηση που έλεγε ότι είναι μια μεγάλη επένδυση και δεν πρέπει να τη δούμε φοβικά.Το κακό είναι ότι την πατάς σαν την ιστορία με το λύκο.Γιατί όταν έχεις σίγουρα δίκιο την πατάς επειδή πάντα έχεις αμυντική στάση, ειδικά με το Πλατυγιάλι, με αποτέλεσμα να μην σε ακούνε αυτοί που πρέπει.Εδώ πρέπει να σου θυμίσω ότι όταν έμαθα για τη σχέση της επένδυσης με το τεράστιο γεωπολιτικό σχέδιο που βάζει μέσα Αμερικάνους,Ισραηλινούς αλλά και Άραβες(ξέρεις αυτούς που πουλάνε τους αδερφούς τους Παλαιστίνιους)το έγραψα σε αυτό το μπλογκ και αλλού.Πάντως σίγουρα είσαι καλύτερος σε αυτά και μην ξεχνάς ότι εγώ έχω και μια σχέση ΕΡΓΟΥ με ένα φορέα που αγωνιά για τη επιχειρηματικότητα...
Τώρα αδερφέ εν κενώ Λευτέρη ποιο είναι το κακό:Μου λες ότι είμαι ΜΕ το Μνημόνιο; Εγώ ξέρω με τι είμαι και μόνο εγώ.Και μια που είσαι υπερ της ελευθερίας της έκφρασης μη μου χρεώνεις κάτι τέτοιο.Το σχήμα λόγου που χρησιμοποίησα ξέρω καλά γιατί το έκανα.Γιατί το Μνημόνιο έχει χίλια στραβά και είναι άδικο και αποικιοκρατικό αλλά εγώ θεωρώ ότι αυτοί που το πολεμούν στην Ελλάδα σε ποσοστό 95% είναι επικίνδυνοι και βολεμένοι και ψεύτες και κατά των δημοκρατικών θεσμών.
Ποτέ τελεία και Παύλος γιατί δεν έχουμε μονομανίες.Τελεία και καύλα και υγεία,ίσως κι επανάσταση...
Υ.Γ1.Α, και ο Wolff, ο προφέσορας ο δάσκαλος του Γιώργου, που λέει τα ωραία σε προηγούμενο ανέβασμά σου,είναι καθηγητής με ειδίκευση στη ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ της οικονομίας και ΜΑΡΞΙΣΤΗΣ ο ίδιος πράγμα που ίσως εξηγεί και την θέση του.Το ερώτημα λοιπόν είναι όχι γιατί ΤΩΡΑ ο Γιώργος κάνει αυτά που κάνει αλλά γιατί ΤΟΤΕ είχε πάρει μάθημα οικονομικών από μαρξιστικής σκοπιάς.Βέβαια αυτό είναι το κακό με την Αμερική.Κάνουν μάθημα και οι Μαρξιστές και οι Κεϊνσιανιστές και οι τρίβολοι και οι διάολοι.Ενώ στο Ελλαδιστάν μόνο οι Μαρξιστές κάνουν οικονομία στο Πανεπιστήμιο...Και το μάθημα που δείχνει είναι στην ουσία σεμινάριο με ένα γκομενάκι πολύ ενθουσιώδες, αν το προσέξεις, που χασκογελάει για την εύνοια του δάσκαλου-σαμάνου,πράγμα που μοιάζει ακόμα πιο πολύ με ελληνικό πανεπιστήμιο...
Υ.Γ2 Και μην ξεχνάς:Μαζί τα φάγαμε!