Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Ωχ!ο Κυνόδοντάς μου...

Μην το χάσετε!Πάει για όσκαρ(θα πάρει το μεσαίο το παγωτό...)


Ο υποφαινόμενος δεν έχει αρνηθεί ποτέ τις μανίες του.Τα κολλήματά του.Θεωρεί παρόλα ταύτα ότι είναι σε θέση να μην τα κάνει όλα αυτά ιδεολογία και μπορεί να τα συζητήσει.Εκτός από ένα.Ή μάλλον εκτός από δύο.Τον Παναθηναϊκό και τον Κυνόδοντα!Για την πρωτη την αρρώστια δεν είναι της παρούσης και γούστο μου και καπέλο μου.
Για το δεύτερο όμως,καλέ μου αναγνώστη,εσύ που μπήκες εδώ μέσα και διαβάζεις σε εξορκίζω.Πήγαινε να τον δεις τον Κυνόδοντα ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ για Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.Μιλάμε για ΤΗ μαλακία!
Όχι...πρέπει να ηρεμήσω.Πρέπει να μην αφήσω το πάθος να με παρασύρει.Γιατί έχω την ατυχία όπως κάποιοι βλέπουν το διάολο μέσα στις γυναίκες που δεν τους έκατσαν ποτέ,έτσι εγώ βλέπω σε κάτι τέτοιες "δημιουργίες"όλα τα κακά αυτής της κωλοχώρας του Γερουλάνου που με περιβάλλει.
Όταν άκουσα ότι προτάθηκε για Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας το έργο που πρότειναν τα λατζόνια τα δικά μας για τις Κάννες-όπου πήρε το βραβείο μια  συγκεκριμένης μέρας(όπως λέμε Κλινική Μιας Μέρας)και όχι ΓΕΝΙΚΑ "το βραβείο των Καννών" όπως λένε κάτι μελάτοι συμπολίτες μας-είπα μέσα μου:Δεν  μπορεί κάτι θα είδαν και είμαι ένα φασιστοειδές κολλημένο που κράζει το δημιουργό γιατί πρεσβεύει τους ανοιχτούς ορίζοντες και τους αέρηδες της ελευθερίας.Έκατσα και το ξαναείδα.Το βρήκα ακόμα μεγαλύτερη μαλακία!Τότε άρχισα να το ψάχνω φιλοσοφικά.Ίσως να τους γοήτευσε ότι ΟΛΟ το έργο είναι σε ένα σπίτι με πισίνα και σε ένα εργοστάσιο που σημαίνει ότι ο δημιουργός ήταν ρέστος.Ίσως η τόσο τετριμμένη ιδέα του ψέματος έξω από το φράχτη("το Συμβάν"κλπ, κλπ)ή του κοινωνικού πειράματος("το πείραμα"κλπ,κλπ)τους έκανε να πουν ότι "μάλλον μας κάνει πλάκα ο σκηνοθέτης και άρα πρέπει να του δώσουμε μια ευκαιρία".Μετά σκέφτηκα ότι μπορεί να υπέθεσαν ότι ο καλός σκηνοθέτης και δημιουργός, που βγάζει πάντα έργα και ακατάληπτα αλλά και λίγο πριν την καταληψία,θέλει να αποτυπωσει την ελληνική αγωνία και την απομόνωση του μέσου έλληνος λόγω και των οικονομικών αλλά και της κοινωνικής αποτυχίας...Μέχρι που έμαθα ότι ο καλός σκηνοθέτης(με τον οποίο δεν έχω τίποτε,φαίνεται καλός άνθρωπος)είναι φίλος του Λάκη του Λαζόπουλου που τον έχει υπό την σκέπη του και έχει φτάξει εκείνη την απίστευτη μαλακία το "Ο καλύτερός μου φίλος"!


Όλα φωτιστηκαν μέσα μου.Οι δημόσιες σχέσεις,τα κότερα,ο λαμπερος(σκατολέξη) κόσμος της σ(h)όου μπίζνες και τα νταρεβέρια όλων των ειδών μου είχαν δώσει τη δικαιολογία που ήθελα για να μην παρανοησω.Αλλά κατά βάθος δεν πιστεύω ότι είναι αυτό,μόνο.Απλά λίγο συναίσθημα,η διάθεση για να μπει και η χειμαζόμενη ελλαδίτσα(ξερετε είναι φιλόζωοι και φιλόστοργοι αυτοί που μαζεύονται στα Οσκαρ)δίνουν την εξήγηση και αλλωστε το πόσες μπαλαφάρες έχουν προταθεί για Οσκαρ-ειδικά στα ξενόγλωσσα-είναι τόσο συζητημένο που πολλοί λένε ότι το κάνουν οι Αμερικάνοι για να υπάρχει η σύγκριση με τα δικά τους...
Τώρα γιατι όλο αυτό το κόλλημα:Γιατί σιχάθηκα την υποκρισία και στην Τέχνη σε τούτη την κωλοχώρα.Εδώ ο κόσμος χάνεται και δεν έχει να δείξει κανείς τίποτε.Εδώ γενιές στα πανεπιστήμια μπαίνουν και υπόκεινται μια τεράστια διαδικασία ομογενοποίησης και οι καλλιτέχνες απλά είναι κι αυτοί παράγωγα της ίδιας διαδικασίας.Εδώ γύρω από τα γήπεδα υπάρχει υλικό για χίλες ταινίες, με στρατούς,υπαλλήλους πρακτόρων,με φασιστες  που κρύβονται γιατί οι κοινή γνώμη ξέρει άλλους για φασίστες και το φαντασιακό από τη χούντα εξακολουθεί από τους Χαριτόπουλους και τους Βέλτσους και κανένας δεν ασχολείται.Και θα μου πουν εμένα όλες οι ταγαροφορούσες και οι συν αυταις τι είναι τέχνη και τι όχι.Τραβάω μια γροθιά στον Κυνόδοντά σας ρεεεεε!Η ζωή είναι αλλού.Βγάλτε τα δόντια σας όλα, αλλά βγείτε από την έπαυλη στα Β.Π. γιατί ο κόσμος κάτω καίγεται ρεεεεεε!
(Σ.Σ Μη στείλει κανείς τίποτε εξηγήσεις για τις αλληγορίες που παρουσιάζει το βγάλσιμο του δοντιού,ή η γλώσσα που επιβάλλει ο πατέρας, ή το σεξ που ξεκινά την "επανάσταση", ή καμιά ερμηνεία για το τέλος.Δεν είμαι φυτό.Από αλληγορίες ξέρω.Μόνο που χόρτασα.Αρκετά σε αυτή τη χώρα από "τεχνη" και "αλληγορίες".Καιρός να ειπωθεί και κάτι έξω από τους...κυνόδοντες.)

Για τους λόγους αυτούς καλέ μου αναγνώστη στείλε αυτό το κείμενο σε οκτώ συνανθρώπους μας και κάτι καλό θα σου συμβεί.Δεν θα χαλάσει το φεγκ-σούι και μπορεί οι ντιριντάχτες που δίνουν τα Όσκαρ να δουν το φως το αληθινό και να το καταχωνιάσουν το ρημάδι πέμπτο και καταϊδρωμένο.Μπορεί να πεταχτεί και κανένας και να φωνάξει "ποιος το 'φερε τούτο το πράγμα εδώ,μόνο και μόνο επειδή είναι φίλου του Lakis Lazopoulos"?Αν δεν το προωθήσεις,καλέ μου αναγνώστη,μαύρο φίδι που μας έφαγε.Για τα επόμενα τριάντα χρόνια ο Γερουλάνος και οι επίγονοί του θα κανονίζουν να παράγονται ΜΟΝΟ τέτοια βαθυστόχαστα έργα όπου δυο παιδιά κακατρεγμένα από τον αυταρχικό πατέρα-έλληνα,πετούν μέσα στην πισίνα(!) κάτι σαργούς,τσιπούρες ή κουτσομούρες και προσπαθούν να τα πιάσουν με την απόχη ή με τα χέρια για να τα ελευθερώσουν,αγνοώντας ότι αν τα βγάλουν από το νερό θα πεθάνουν!
Τράβα και συ ενα μπουκέτο στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο!Μπορεί να κατεβάσεις κανένα ΑΛΗΘΙΝΟ κυνοδοντα.