Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Χάθηκε ο κόσμος αν δεν μπορεί κάποιος και λέει παραμύθια

Εγώ έχω υπάρξει οπαδός(ποδοσφαίρου όχι κόμματος) και με το δάχτυλο δεν δίνω...

Με έκπληξη διάβασα στο μπλογκ sarakaimara που δεν σας ενδιαφέρει ποιος το διατηρεί γιατί μπλογκ είναι στο φινάλε,μια ανάρτηση για το δικό μου μπλογκ όπου πληροφορεί τον κόσμο ποιος είμαι μην τυχόν και το έχει ξεχάσει.Στην προηγούμενη ανάρτησή μου έχω γράψει ότι πληροφορία είχα νωρίτερα πράγμα που επιβεβαιώνεται πλήρως.Αντίθετα σε αυτό που διάβασα στο μπλογκ που διατηρούν οι φίλοι μου δημιουργήθηκε η εξής απορία:Αφού ο κ. Σταμάτης δεν έχει πρόβλημα να γίνει το debate ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ,λόγω του προβλήματος που είχε νωρίρτερα το κανάλι,γιατί θα είναι στις 10 το βράδυ στον Αχελώο;Επίσης έχω κι άλλη απορία:Τι ώρα ενημερώθηκε ο κ. Νικάκης για όλα αυτά;Κι άλλη απορία:Γιατί έχουν επικεντρωθεί τόσοι πολλοί στο τι γράφτηκε εδώ;Υπήρξε κανα ψέμα;
Λοιπόν αφήστε τα σάπια,υπήρξα απόλυτα κύριος.Έχω προσωπική άποψη γιατί γίνονται όλα αυτά αλλά εγώ δεν παλεύω με φαντάσματα ούτε δίνω φανταστικές μάχες με τον Ελ Σιντ.Δεν θα την πάτε την κουβέντα στην ίντριγκα όπου πράγματι δεν ασχολούμαι.
Και κάτι ακόμα:Η πλευρά Νικάκη και Μοσχολιού δεν έχει θίξει ΤΙΠΟΤΕ προσωπικό σε κανένα επίπεδο.Αναμένω νέα σας καλοί φίλοι που δεν ενδιαφέρει κανένα ποιοι είστε.
Y.Γ."Η επίσημη εκδοχή" είναι αυτό που λέω "ότι ξέρουμε χωρίς υποθέσεις".Όπως σας είπα μεγάλα παιδιά είμαστε μην πιπιλίζετε το μυαλό ανθρώπων που εκτιμώ και έχω τιμήσει για να καλύψετε λάθη.
Υ.Γ.Σίγουρα αγράμματοι δεν είστε.Μην μυγιάζεστε.Πότε έγραψα εγώ ότι ο Σταμάτης αρνήθηκε;Ψεματούρηδες.