Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Χαλάει τη σούπα ο Φούντας μάλλον.

Eίναι φίλος μου και έχω γνώμη.

Δεν συνηθίζω να ασχολούμαι ονομαστικά με υποψηφίους και γενικά με πολιτευόμενους στα τοπικά θέματα γιατί έχω ξαναπεί ότο ο Αλητάρχης δεν είναι τέτοιο μπλογκ.Επειδή τυχαίνει να τον ξέρω τον υποψήφιο με το συνδυασμό του Μοσχολιού, το Στέλιο το Φούντα που προέρχεται απο το οικολογικό κίνημα της περιοχής να πω ότι εκτός από δάσκαλος με ιδέες, εκτός από άνθρωπος που έχει ανακατευτεί πολλάκις με τα κοινά και εκτός από στέλεχος ΣΟΒΑΡΟ του συγκεκριμένου χώρου,τυχαίνει να είναι και ΦΙΛΟΣ μου.Και σε αυτά τα πράγματα όποιος έχει ΦΙΛΟΥΣ και όχι μόνο γνωστούς,συνοδοιπόρους ή συναγωνιστές είναι βέβαιο ότι κάτι παραπάνω αξίζει.
Τώρα να σας πω και την αλήθεια ποσώς με απασχολεί αν στο πρόσωπό του θα βρει έκφραση η πολιτική οικολογία.Τον έχω δει να συνομιλεί κατ' ιδίαν με τον Τρεμόπουλο π.χ. και ξέρω τι γνώμη έχει γι' αυτόν η κεντρική σκηνή του χώρου.Όπως και ν έχει δώσει φωνή σε όλο το νομό στοσυγκεκριμένο μετερίζι μαζί- βέβαια- και με άλλους συμπολίτες μας.Για μένα μετράει ως Στέλιος Φούντας.Πάντως για να προκαλεί συζητήσεις κάτι πρέπει να λέει εκτός κι αν όλα γίνονται γιατί χάλασε η σούπα και έβαλε με τον συνδυασμό που έβαλε, χαλώντας την εργολαβία της οικολογίας που φαίνεται ότι κάποιοι θέλουν να έχουν.Σημειώστε ότι από όσο ξέρω και στις διαδικασιες εσωκομματικά ήταν άψογος αλλά και στα καθαρά τυπικά...
Οπότε βάζω και τη φωτογραφία του!Δικαίωμά μου!