Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Έχω απορίες

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Πρώτον γιατί σταματάει εμένα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ η ίδια η κοπέλα στην Παπαστράτου και μου προτείνει ένα πρόγραμμα για να διορθώσω ότι "με ενοχλεί στην εξωτερική μου εμφάνιση";Έχω κάποια κιλά παραπάνω αλλά- να πάρει και να σηκώσει-πόσο χάλιας είμαι;
Και δεύτερον και σπουδαιότερο.Από πότε παιδιά 13-14 χρονών κάνουν πορεία στην πόλη για το σχολείο τους και φωνάζουν συνθήματα για τα μονοπώλια,τον καπιταλισμό, την αγροτιά και την εργατιά(ποιά ακριβώς;);Πως γίνεται ένας πιτσιρικάς με μια ντουντούκα να φωνάζει ουσιαστικά διαταγές που τα υπόλοιπα παιδιά δεν ξέρουν να ψελίσουν καν;
Είπαμε έχω απορίες που δεν θα λυθούν.(Οι ίδιοι άνθρωποι,το ίδιο τρακτέρ, οι ίδια αισθητική δεν με ξενίζει πια.Κάπου σε μια μικρή πόλη όλα αυτά είναι και φυσιολογικά)