Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Μην είσαι ρουφιάνος και μη φοράς κουκούλα

Ξηγημένα πράγματα

Πόσο πιο ξεκάθαρα να το πω;Το είπα σε όλους τους τόνους.Πίσω από τον Αλητάρχη είμαι εγώ ο Γ.Συμψηρής.Δεν κρύβομαι σαν κάτι κότες λυράτες που στην ουσία δεν έχουν επάγγελμα.Επίσης για όσους έχουν απορία στο θέμα της επερχόμενης μάχης για το δήμο Αγρινίου έχω πάρει θέση και πιστεύω ότι δήμαρχος πρεπει να είναι ο Μοσχολιός.Επειδή έχω σπουδάσει τη δουλειά πριν καν μπει στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο έχω τη συγκρότηση να είμαι ακριβοδίκαιος και να πάω να σφίξω το χέρι του Σταμάτη και να του πω καλή επιτυχία...Επίσης να μην τον αδικήσω και να μην τον διαβάλω.Ξέρω ότι αυτά είναι κόλπα ινδικά για κάτι νυφίτσες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα...
Αυτό το ξέρει και ο Σταμάτης και γι αυτό ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ εκανε στη Ντουγρή ΠΑΡΟΤΙ ΗΞΕΡΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΩ.Φρόντισα να το μάθει από ανθρώπους του περιβάλλοντός του από την ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.Είπα την προτίμησή μου σε όσους μου δίνουν ένα κομμάτι ψωμί(σύνολο κάτι παραπάνω από ένα χιλιάρικο με δυο παιδιά...)
Ξέρω ότι χαλάω την πιάτσα γιατί κατι αρούρια έχουν μάθει αλλιώς με το κράνος και με την κουκούλα.Επίσης δεν πρόκειται ποτέ εγώ να ασχοληθώ με το ποιος συνάδελφος βοηθά τον Σταμάτη ή τον Αντωνόπουλο και με τι όρους.Εθελοντικά(γιατί έχετε και άκρες σε ασφάλεια,ΙΚΑ,CIA και τοπικές ΔΟΥ) και γιατί νομίζω ότι ξέρω τι θέλει αύριο το Αγρίνιο μπορώ να προσφέρω τα δυο τρία πράγματα που γνωρίζω.
Δεν θα ξανασχοληθώ με τα ρακούν που μάθανε να δρουν ανώνυμα.Όχι από δω εκτός κι αν χρειαστεί βέβαια.Μουλωχτός σίγουρα δεν είμαι και αν θελει κάποιος μπορεί να μου το πει.
Υ.Γ.Λάκη!